ایده های نو!

 

بسته بندی جالب و خلاقانه به شکل جعبه های مثلثی از Yinan Wang که ما را از شر چرب شدن دست ها رها می کند و نیز حمل و ذخیره کردن آنرا به راحتی امکان پذیر می کند.

 

s2

طرح و ایده بسیار جالبی از معمار اهل نیویورک John Locke که باجه های تلفنی که کمتر استفاده می شوند را به کتابخانه های رایگان تبدیل می کند.قفسه کتابها به طرز نوآورانه ای طراحی و ساخته شده اند تا بتوانند به راحتی در باجه نصب شوند.عابرین می توانند کتاب ها را رایگان قرض گرفته و مطالعه کنند و یا با کتاب های دیگر خود تعویض کنند.

1

 

 

استودیوی PlayOffice در اسپانیا تورهایی در کتابخانه برای اینکه بچه ها از مطالعه لذت ببرند و محیط کتابخانه برایشان جذاب و سرگرم کننده باشد،طراحی کرده است.

 

21

 

آثار هنری خیابانی بسیار جالبی در پیاده روهای سیاتل که به هنگام بارندگی ظاهر می شوند.پیام های مخفی و آثار هوشمندانه توسط Always Dry اسپری می شوند و زمانی قابل مشاهده هستند که مرطوب می شوند.Peregrine Church ابداع کننده این آثار، آنها را RainWorks می نامد.RainWorksها موقت، سازگار با محیط زیست و کاملا غیر سمی هستند

12

طرح بسیار جالب برای لاستیک های ماشین برای اینکه بتوان در روزهای برفی براحتی رانندگی کرد.این جوراب ها براحتی نصب و خارج می شوند و همچنین قابل شستشو هستند.

4

میز پینگ پونگ جالب با شکا دایره ای شکل که این امکان را فراهم می کنید در آن واحد تعداد زیادی بر روی آن تنیس روی میز بازی کنند.این ایده و طرح متعلق به هنرمند سنگاپوری Lee We می باشد.

eee1

منبع : http://ideaandcreativity.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *